perjantai 16. marraskuuta 2007

Iisalmi ja Raahe

Eilen oltiin Iisalmesaa. Rundin pienin sali ja laitoin vaan puolet äänikamoista. Ihan ok soundi, vaikka pitikin hissutella.
Toissapäivänä oli vielä vapaapäivä, kun studiossa oli ruuhkaa. Käytiin shoppailemassa rouvan kans kaikkee tärkeetä ja ei tärkeetä. Eräässä kaupassa narautin teinipojan joka yritti varastaa tupakkia. Se jäi kassaneidin kanssa naama punaisena odottelemaan vartijaa, mutta ottikin hatkat, kun kassaneito käänsi sille selän. Jumalauta! Jos mä siihen vielä törmään, niin raahaan sen korvasta hyvittämään tekosensa.

Tänään ajelin managerin upouudella Huyndain citymaasturilla Raaheen. Matkalla oli hieman tiet jäässä (tai ne mitään hieman, vaan ihan luistinrataa...) ja autossa kitkat alla. Autossa on kaikenmaailman luistonestot ja 4-veto, joten ihan nätistihän se tuli. Kulki kuin juna raiteillaan.
Mä siis tulin managerin kanssa ja muut teknikot kuorkilla ja nehän oli tullu aika ajoissa, joten auto oli purettu ja ne oli kerenny rakentaa trussilinjat valmiiksi. Mä sit rupesin virkkaamaan pa:ta siinä laatikko kaaoksessa ja odottelin et pääsis syömään. Bändihän pamahti ajoissa kans mestoille ja ne lähti syömään, joten kerkesin vast siinä kohtaa virittelemään stereoita. Onneks ne toi safkaa mulle mukanaan. Elämäni toistaiseksi paras annos missään kiinalaisessa ravintolassa! Setsuaaniseen tapaan valmistettua kanaa ja oli kyllä niin kohdallaan että!
Veto alkaa 5min päästä, joten kirjoittelu seis. Vedon jälkeen kamat autoon ja yöajo Kajaaniin. Mulla lähtis ens yönä klo 04 juna kohti kotia. Faijan synttärit siis huomenna ja Kääriäisen Jori tuuraa mua huomisen vedon. Sit sunnuntai aamuna taas junaan ja kohti Oulua ja sieltä yöks himaan. Ei se siitä...

Ei kommentteja: